feel it...

feel it...
"Hudba je řečí pro tento svět, právě ona je jazykem srozumitelným tam, kde už srozumitelnost neočekáváme. Právě ona je objevitelkou schopností, které jsme už zapomněli". (Jiří Pilka)

čtvrtek 17. listopadu 2011

Haló! Žárlivost?! Prosím?!

Trpím chorobnou žárlivostí! Nemám ani důvod ani Ň! Vlastně nemám ani právo, abych na pana XY žárlila, takže se ptám co?! Jako já?! Hm..musím zjistit co a jak!
Příčiny: 1) Nedostatek sebedůvěry (nejsem si vědoma toho, že bych takovým nedostatkem trpěla) 
2) Strach z konkurence (tak to nepřímo souvisí se sebedůvěrou). I když možná takové pocity občas mám, ale nejsou hlavní.
3) Sobeckost (středem pozornosti za každou cenu být nechci, leda bych tu sobeckost chápala tak, že se nechci dělit o pana XY, což je celkem logické)
4) Chorobná žárlivost (tam jsem určitě nedošla, rozhodně ne s panem XY)
Žárlivost přiznávám, ale stále ji nerozumím! =D Jdeme na to, co mám dělat, když se takový záchvat dostaví! =D
  1. Pokud vás popadne záchvat žárlivosti, pokuste pomlčet. Zatímco budete tiše bojovat se svými pocity, naučíte se je překonávat a postupně se budete zdokonalovat.
  2. Uvědomte si, že partner není něco, co vlastníte a že láska je především svoboda nechat druhého žít.
  3. Nejednejte se svým partnerem jako s věcí.
  4. Nevyužívejte triky a manipulace, aby jste jej k sobě připoutali.
  5. Nečiňte svého partnera jediným středem svého života. Mějte své koníčky, věnujte se svým přátelům.
Takže boží rady, jsem zvědavá jak to bude fungovat! Napíšu progress. =D 
xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat