feel it...

feel it...
"Hudba je řečí pro tento svět, právě ona je jazykem srozumitelným tam, kde už srozumitelnost neočekáváme. Právě ona je objevitelkou schopností, které jsme už zapomněli". (Jiří Pilka)

úterý 22. listopadu 2011

HATE

Nesnáším pár věcí. Mezi ně patří lhaní, nedochvilnost a ignorace. Nechápu, co lidi k tomuhle vede a neberu ani milosrdnou lež. Prostě buď se člověk s něčím dokáže srovnat nebo nedokáže a nevidím důvod v lhaní. Co mě dnes úplně vytočilo bylo to, že snad doufám, že když se s někým na něčem domluvím, tak to snad platí, je tady to ALE! Fajn, někdy se stane, že prostě člověk nestíhá, ale snad má pusu, mobil, internet a já nevím co a může říct to "OMLOUVÁM SE, dnes mi to zkrátka nevyjde". No, jak je vidno, tak někteří nedokáží ani tuto banální věc (při tom si myslím, že by jim za to hlavu nikdo neutrhl). Tudíž shledávám vhodným, takovým lidem se nejraději vyhnout a nejlépe s nimi nepřijít už nikdy do styku. Další věcí, které opravdu nerozumím je hraní si s city druhého člověka. Upozorňuji, že v tomhle jsme si všichni rovni a zasloužíme si přímé zacházení. Opět jsem se spletla, protože tohle již také nefunguje. Tak buď mám někoho rád a dám mu to najevo a nebo ho rád nemám, ale nehraji si s jeho city, ne? Jako tohle mi přijde vrchol všeho hnusu, aby Vás někdo využil a potom dělal jako by se nic nestalo a Vy si připadáte jako totální šašci. Tak bych se dnes vylíčila já - jako totální šašek. Je mi trapně, že jsem vůbec v něco věřila a že jsem si jen mohla myslet, že existuje někdo, kdo s            vámi jedná na rovinu. Předpokládala jsem, že když se i já chovám upřímně, tak to samé můžu očekávat od protějšku a jaksi se to nedostavilo. Tudíž dnešní ponaučení je: Věř jen sám sobě a své rodině. - NIKDO JINÝ ZA TO NESTOJÍ!


xoxo Bí

1 komentář:

  1. Tak s tímhle nejde nesouhlasit!!! Bohužel, ale asi se to nezmění :)

    OdpovědětVymazat