feel it...

feel it...
"Hudba je řečí pro tento svět, právě ona je jazykem srozumitelným tam, kde už srozumitelnost neočekáváme. Právě ona je objevitelkou schopností, které jsme už zapomněli". (Jiří Pilka)

středa 16. listopadu 2011

Premiéra!

Zdravím všechny! Tak jo, opravdu nejsem estetický typ, ale časem se to doufám zlepší! Nikdy jsem nechápala, co lidé na blogu mají, tak jsem se to rozhodla vyzkoušet. Vlastně to asi nebude nejhorší nápad. Můžu vypustit veškeré emoce, které mě jen napadnou, takže jde se na to.
Co o sobě říct? Asi jen tak zlehka, ať příliš nenudím. Mé jméno? BarbAra - ano záměrně napsáno velké A. Jsem na své jméno patřičně hrdá, tak proč ho nezviditelnit =D (berte to s nadhledem). Pocházím z Moravy, ale mým druhým domovem je Itálie. Foto z mého italského městečka Turriaco. Nádherné město, ke kterému mám jak se patří citový vztah. Další věc? Maturuji :X. Ne! Opravdu to není jen noční můra. Krutá realita! Achjo.. No, je čas na noční poslech hudby. Nabízím: http://www.youtube.com/watch?v=YgFyi74DVjc
xoxo


Žádné komentáře:

Okomentovat