feel it...

feel it...
"Hudba je řečí pro tento svět, právě ona je jazykem srozumitelným tam, kde už srozumitelnost neočekáváme. Právě ona je objevitelkou schopností, které jsme už zapomněli". (Jiří Pilka)

středa 16. listopadu 2011

Sen?! What the f***?!

Pocity? Smíšené. Po dlouhé době se cítím zase poblouzněná. Lehce pod vlivem dotyčného pána XY. Grr drásá mi nervy, když vím, že mě má někdo v hrsti a já s tím prakticky nemůžu nic udělat! A abych pravdu řekla, jde mu to výborně! Což ještě více podporuje mou beznaděj. Jako co?! Říkám si, ne nepodlehnu..mám to pod kontrolou áá hádejte co?! Nemám to už absolutně vůbec pod kontrolou. Pocit jako haha nová hračka, pojď ji vyzkoušet. No tak takhle vzniká poblouzněnost =D. Né teď vážně. Nemám problém s nikým mluvit, ale pana XY potkám a místo toho, abych s ním vedla sáhodlouhé rozhovory raději řeknu "ahoj" a tiše se vytratím. Dejte mi někdo facku! Samozřejmě při mém "útěku" následují nadávky a husí kůže haha. A tak se jehně zamilovalo do vlka =D  http://www.youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg  Aha, aha..ten song je dokonalý prostě. 
xoxo Bí

Žádné komentáře:

Okomentovat