feel it...

feel it...
"Hudba je řečí pro tento svět, právě ona je jazykem srozumitelným tam, kde už srozumitelnost neočekáváme. Právě ona je objevitelkou schopností, které jsme už zapomněli". (Jiří Pilka)

pátek 18. listopadu 2011

Stužkovák

Dobré poledne! Takže dneska je můj velký den! Den D! Čeká mě stužkovací večírek, večer plný alkoholového opojení a obžerství =D. Popravdě řečeno jsem velice zvědavá, jaký bude mít večírek průběh. Těším se na celou 6.G (gymnázium) no a jen doufám, že se nikdo s nikým nepohádá. Znáte to - hodně lidí, hodně alkoholů = většinou hodně hádek. Ale já předpokládám fajn večer s lidmi, s kterými trávím téměř každý den již druhým rokem. Abych Vám více přiblížila naši třídu: je nás 30 - což je celkem dost vzhledem k tomu, že se nám sešli celkem diktátoři. Nechci samozřejmě nikoho osočovat, ale musím podotknout, že někteří lidé by se nad sebou měli zamyslet. Připadá mi při nejmenším hloupé, hádat se s lidmi, které každý den vídám ve škole. Takže když se něco řeší, raději se od toho distancuji, neboť by na mě mohla vystartovat první kasta (abyste pochopili, první kastou se myslí privilegovaní lidé v naší třídě - nutno podotknou, že dotyční ze sebe nemají stejný pocit, jako 85% třídy). Takže první kasta se skládá cca 6 lidí, kteří za každou cenu musí prosadit svůj názor, za každou cenu se musí hádat, ječet po sobě a shazovat ostatní. Při vymýšlení celého večírku to probíhalo jako při 1. světové. Bude to prostě takhle, budeme mít takové stužky, bude takový program a když po škole nepřijdeš a nedomluvíš se, no tak máš smůlu. Grr někdy mi tohle chování leze na nervy, ale jednou jsou to spolužáci, tak to nějak beru. Každopádně, abych o první kastě nemluvila jen negativně, tak musím podotknout, že občas mají i dobré nápady, které s radostí realizují a neotravují s tím ostatní, což mi přijde celkem rozumné. A abych nezapomněla! Ve třídě občas tečou potoky slz! Ach ano, i my "dospělí" lidé máme očividně své dny =D. Abych to uvedla na pravou míru - slečně se nelíbí nápad ostatních, tak proč by si to nemohla vybrečet (tohle chování je typické pro mou 11 letou rozmazlenou sestru). Ale tak proč ne, je to věc dotyčných slečen. Každopádně na dnešek se velice těším, obzvlášť na diskotéku, na kterou pak pojedeme. Snad to bude mít celé hladký průběh. Samozřejmě masky mají všichni promyšlené! Já jdu za pirátku (lepší kostým jsem nesehnala a ano je růžový a nejspíše moc růžových pirátek neexistovalo, ale tak představuji pořád něžné pohlaví =D). Fotky zde dám co nejdříve, abyste měli možnost se pokochat =D.
Haha chápu Vás! =D
xoxo Bí
Pro představu můj kostým:

Žádné komentáře:

Okomentovat