feel it...

feel it...
"Hudba je řečí pro tento svět, právě ona je jazykem srozumitelným tam, kde už srozumitelnost neočekáváme. Právě ona je objevitelkou schopností, které jsme už zapomněli". (Jiří Pilka)

neděle 27. listopadu 2011

Today!

Tak a máme tady zase neděli večer a zítra opět škola. Dnešek byl absolutně úžasný! Počasí bylo nádherné, skvělé, prostě nemám slov. Tedy až na ten vítr, ten mi trochu vadil. Každopádně si nevzpomínám, kdy bylo naposledy před zimou takhle nádherně. Dneškem jsem se doplnila energií - tedy šla jsem běhat, takže energie jak pro koho =D. Každopádně se mi stala nepříjemná nehoda s nohou a naivně jsem si myslela, že to rozběhám, což se nestalo. Takže jsem si udělala menší procházku po našich moravských hájích =D.  
Bohužel se fotka nevyvedla tak jak jsem chtěla a poté mi došla baterka =D Takže ne vše bylo dle mých představ. 
xoxo Bí

Žádné komentáře:

Okomentovat