feel it...

feel it...
"Hudba je řečí pro tento svět, právě ona je jazykem srozumitelným tam, kde už srozumitelnost neočekáváme. Právě ona je objevitelkou schopností, které jsme už zapomněli". (Jiří Pilka)

pondělí 6. února 2012

Přípravy v plném proudu!

Áhoj, ahoj.. Omlouvám se, že jsem se tak dlouho neozvala, ale jaksi nebyl čas a ani asi chuť. Každopádně teď se to budu snažit vynahradit. Tak začala bych asi tím, že přípravy na maturitní ples se nenávratně blíží a dnes jsem si koupila skvělé, boží, nádherné šaty. Jsem z nich naprosto unesena! =) Partner už se také našel a myslím, že mám toho nejlepšího partnera, jakého si můžu přát, takže spokojenost po všech stránkách. =) Kromě těch hezkých povinností však tady jsou i ty méně hezké a zábavné a to jest příprava na maturitu. Asi bych už mohla pomalinku začít, abych vše zvládla tak, jak mám. Držte mi palce! =)
xoxo Bí




1 komentář: